• Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Skip to main content
  • Skip to footer

MyMiniversum

otthon a kisgyermekkorban

  • Bútor
    • Ágy
    • Asztal és szék
    • Könyvespolc
  • Dekor
    • Lámpa
    • Tükör
    • Rattan dekor
  • Kiegészítő
    • Bútor kiegészítő
    • Fa tányér
    • Rattan – Olli Ella
    • Szilikon alátét
    • VarázspallóPIHENŐ
  • Mozgásfejlesztés
    • Hinták
    • Mászókák
    • Tanulótorony
    • Egyéb
  • Tároló
    • Guruló tároló
    • LEGO® home
    • Összecsukható rekesz
    • Polc
  • Textilek
    • Baldachin
    • Díszpárna
    • Indián sátor
    • Szőnyeg
  • Készletkisöprés
  • Ajándékutalvány
  • Blog
  • Kapcsolat
  • Márkáink
    • Betty’s Home
    • Borbolya
    • Henima Design
    • Lamps and Company
    • Leea Toys
    • LEGO
    • Little Lights
    • Moi Mili
    • Olli Ella
    • PlanToys
    • Varázspalló
  • 0 Ft
Home » Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Kérjük, hogy vásárlás előtt figyelmesen olvassa végig a feltételeket, és csak akkor vegye igénybe a szolgáltatásainkat, ha annak minden pontja elfogadható az Ön számára is!

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Bencsikné Mészáros Csilla EV (továbbiakban: Szolgáltató), és a szolgáltató által a www.myminiversum.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő vevő (a továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (szolgáltató és vásárló a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.myminiversum.hu weboldalon keresztül történik,

I. A Szolgáltató adatai

Név: Bencsikné Mészáros Csilla EV
Székhely és levelezési cím: 2473 Vál, Vágóhíd utca 20.
Adószám: 68574961-1-27
E-mail cím: info@myminiversum.hu
Tárhely szolgáltató neve, címe: Kinsta Inc.
9 E. Loockerman St., Suite 311
Dover, DE 19901
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank 12020304-01832124-00100008

II. Általános tudnivalók, a szerződés létrejötte

II.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.myminiversum.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: MyMiniversum) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A MyMiniversum-on történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Elkertv.”) szabályozza.

II.2. A MyMiniversum-on történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

II.3. A MyMiniversum szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

II.4. A Vevő által küldött megrendelésre a Szolgáltató legfeljebb 48 órán belül, e-mailen visszaigazolást küld a megrendelt termékről, a regisztráció (vagy rendelés) során megadott e-mail címére. Amennyiben erre a visszaigazolásra 24 órán belül a Vevő nem reagál, úgy megrendelését a Szolgáltató véglegesnek tekinti. Az adott áru megrendelésének időpontja: A Vevő által küldött megrendelés Szolgáltató által történő visszaigazolásának időpontja.
A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi, utólag hozzáférhető.
A Vevőnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból).

II.5. A szerződés nyelve magyar.

II.6. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

III. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

III.1. A Vevő által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja a Szolgáltató, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vevő által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja a Vevőt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett. 

III.2. E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről a Vevő által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Vevő között.

III.3. A Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

III.4. Ha a Vevő rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a Szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

III.5. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

IV. Az áru átvételének lehetőségei, szállítási módok

A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a megrendelést 2-4 munkanapon belül teljesítse. Ha a Szolgáltató beszállítói problémák miatt a megrendelést a fentiek szerinti időn belül nem tudja teljesíteni, akkor erről a rendelés során megadott e-mail címére értesítést küld a Vevő részére.

A termékek kiszállítását a Szolgáltató a GLS futárszolgálattal végzi.

A Vevő köteles az átvételt követően haladéktalanul meggyőződni az áru állapotáról és az áru esetleges sérülését a Szolgáltató felé haladéktalanul jelezni.

V. Vételár, szállítási díj, fizetési lehetőségek

V.1. A termék ára forintban értendő. A Szolgáltató alanyi adómentes, így a termékek ára ÁFÁ-t nem tartalmaz. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. 
A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.

V.2. A Szolgáltató a bútorok (fa asztal-szék, fa könyvespolcok) szállítása esetén 2.500,- Ft, minden egyéb termék szállítása esetén 1.690,- Ft szállítási díjat számít fel.
Amennyiben a Vevő a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód. 
A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
A Vevő által megrendelt áru végleges vételárát a megrendelésről küldött rendelés visszaigazolás tartalmazza, amelyet a Szolgáltató akkor küld, amikor a megrendelt termék csomagolásra került és szállításra kész.

V.3. A Vevőnek lehetősége van készpénzben vagy bankkártyával az áru átvételekor a futárnak kifizetni az áru vételárát. Utánvét esetén a Szolgáltató 1 390, – Ft utánvét kezelési díjat számít fel.

V.4. Webáruházunk részére a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

V.5. A Vevő a rendelés leadásakor választhatja fizetési módként  a banki előre utalást is. Ebben az esetben a rendelés feldolgozása csak ezután kezdődik meg, hogy a vételár a Szolgáltató bankszámláján jóváírásra került. Banki előre utalás fizetés mód választása esetén a Szolgáltató törli a rendelést, amennyiben annak feladásától számított 7 munkanapon belül a Vevő a vételárat nem fizette meg a Szolgáltató részére.

VI. Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

A Szolgáltató a Fogyasztót megillető elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben előírtnál kedvezőbben biztosítja, a Fogyasztó jogosult  a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja az üzletben történő átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek az üzletben kapott számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
A Fogyasztó az elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján (pl postán, telefonon, email-ben, a jelen ÁSZF-ben megjelölt elérhetőségeken) gyakorolhatja. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt (akár a 14. napon) elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail-en keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Elállás esetén a Fogyasztó a terméket késedelem nélkül, de legfeljebb az elállás közlésétől számított 14 napon belül megfelelően becsomagolva küldheti vissza a Szolgáltató  részére. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését. A Fogyasztó kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban a Szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól, kizárólag segítséget nyújt abban, hogy a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. Fogyasztó erre irányuló igényét Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére a Szolgáltatónak nincs lehetősége. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) a Szolgáltató csak abban az esetben téríti vissza, ha a Fogyasztó a terméke(ke)t sérülésmentesen, megfelelő csomagolásban visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. A Szolgáltató felhívja a  figyelmet arra, hogy kizárólag abban az esetben tudja visszatéríteni elállás esetén a Fogyasztó  által fizetett teljes vételárat, ha a terméket sérülésmentesen, ugyanolyan állapotban juttatja vissza a Szolgáltatóhoz, ahogy azt átvette.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek megtérítését. A Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó kárainak megtérítését.

A visszatérítés során a Szolgáltató banki átutalásos fizetési módot alkalmaz. Amennyiben a Fogyasztó ragaszkodik más fizetési módhoz, a választott fizetési mód esetlegesen felmerülő költsége őt terheli. 

A Fogyasztó elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak (pl. gravírozás); romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta. 

VII.1. Kellékszavatosság

A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy az eladó számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl Vevő a szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül Vevő kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

VII.2. Termékszavatosság

Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania. Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

VIII.3. Jótállás

A Vevő a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket a Szolgáltató kicseréli, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (és ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszik arra a Szolgáltató, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt a Vevő egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

IX. Egyéb rendelkezések

IX.1. A Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy a weboldalán megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért az eladó felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

IX.2. A Szolgáltató a megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kéri a Vevőktől, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. A Szolgáltató ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adja ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

IX.3. A Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Vevőket, hogy személyes adataikat a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében a megrendeléstől számított hat hónapig tárolja.

IX.4. A Szolgáltató rendszere a Vevők aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a Vevő által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

IX.5. A Szolgáltató jogosult a felhasználók részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

IX.6. A felhasználó a fentiekben hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor korlátozás és indokolás nélkül jogosult visszavonni. A hozzájárulás visszavonását az info@myminiversum.hu e-mail címre küldött elektronikus levél útján teheti meg a felhasználó oly módon, hogy azt az e-mail címet, melyre a felhasználó nem kíván a jövőben tájékoztató anyagokat kapni, egyértelműen azonosítani lehessen. Ebben az esetben a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet a Szolgáltató nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

IX.7. A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

IX.8. Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon az eladó munkatársaihoz az info@myminiversum.hu címen.

IX.9. Fogyasztói panaszügyintézés írásban vagy telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@myminiversum.hu címen.

IX.10. A Vásárló (amennyiben Fogyasztó) panaszának elutasítása esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényrendelkezéseinek megfelelően a megyei (fővárosi) békéltető testület eljárását kezdeményezheti fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Amennyiben a Vásárló a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a http://ec.europa.eu/odr alatt található online vitarendezési platformon keresztül.
A Szolgáltató vállalja, hogy a békéltető testületi eljárásban a Vevővel együttműködik.
A békéltető testületek elérhetőségéről az alábbi linken tájékozódhat: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

A Vásárló (amennyiben Fogyasztó) panaszával kapcsolatosan a fogyasztóvédelmi hatóság eljárását is kezdeményezheti. Erről bővebb információ az alábbi linkeken érhető el: http://www.nfh.hu/node/4535  és http://www.nfh.hu/node/4306.

Hatályos: 2018. november 1-től visszavonásig és/vagy módosításáig. Rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni, korábbi szerződésekre a hatályba lépést megelőző általános szerződési feltételek rendelkezései az irányadóak.

Before Footer

Kiemelt márkáink

PlanToys
PlanToys
Moi MIli
Moi MIli
Henima
Henima
Betty's Home
Betty's Home
Little Lights
Little Lights
Varázspalló
Varázspalló
Leea Toys
Leea Toys

Footer

Gyakori kérdések

Rendelés
Szállítás
Fizetés és számlázás
Termék visszaküldése
Összeszerelési útmutató

Hírlevél

Ne maradj le akcióinkról és újdonságainkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre és máris tiéd egy 5% kedvezményre jogosító kupon!

Kérem a kupont

myminiversum

az Instagramon

🤨A mindennapos olvasást általában az esti me 🤨A mindennapos olvasást általában az esti mesével teszik egyenlővé, pedig vannak olyan gyerekek és vannnak olyan életszakaszok is, amikor ez nem ideális. Nem ideális, mert a gyerkőc inkább felpörög tőle, nem pedig lelassul.
✋Legyünk ilyenkor nagyvonalúak és engedjük el ezt! Mármint nem az olvasást, hanem azt, hogy az olvasást az esti rituáléhoz kötjük!
🫶Bármikor lehet olvasni és ugyanolyan “hasznos”! Ha reggel fér bele az időnkbe, akkor reggel, ha délután, akkor délután!
A lényeg: olvassatok! Bármikor!💛💛💛
Fotó @ottanna
🔖Oké, amikor egy bizonyos könyvet keresünk, 🔖Oké, amikor egy bizonyos könyvet keresünk, akkor nem igazán praktikus, hogy a lakás számos pontján, de még az autóban is van egy kis könyvtár 🙊
🔖Egyébként viszont nagyon is hasznos, hogy a könyvek mindenhol elérhetőek és mindig kéznél vannak!
🔖A rendezettségből azért nem engedek, ahol csak lehetséges, MyMiniversum könyvespolcainkkal az esztétikum és praktikum kéz a kézben járnak!

A képeken a natúr MaxiBOOK-ot látjátok
📸 @csondiagi
💡Nem elég csak jó könyveket vàlasztani, jó 💡Nem elég csak jó könyveket vàlasztani, jól is kell tàrolni őket, hogy gyermeketek felfedezze őket!

💡Bàtorítsàtok őket a vàlasztàsban és legyenek elérhető magassàgban az olvasni/lapozni valók!

💡Alapozzàtok meg a könyvekkel való jó kapcsolatot màr kisgyermekkorban!

A képen a TreasureBOOK làtható
@mehn.niki.photo
📖A gyermekek fejlődésében az olvasás egy al 📖A gyermekek fejlődésében az olvasás egy alapkő, ami bővíti a szókincsét, és fejleszti a szövegértését.
📖Olvasás közben láthatja, hogy egyformák vagyunk, mégis különbözünk, rájöhet, hogy a problémájával nincs egyedül.
📖A gyermek olvasás közben képeket hoz létre az agyában, nem készen kapja őket, mint a filmek esetében.
📖A gyermek fejlődésében fontos és hasznos szerepet tölt be az olvasás, érdemes energiát és időt fordítanunk arra, hogy a gyermekeinket a könyvek felé terelgessük. 

A képen a natúr MaxiBOOK látható
Még van idő, hogy beszerezd a legtutibb hùsvét Még van idő, hogy beszerezd a legtutibb hùsvéti meglepetéseket!🐰🐰🐰
Nézd meg, mit ajànlunk Neked!
Kövess minket!
  • ÁSZF
  • Adatvédelem
  • Rólunk
  • Kapcsolat

Copyright © 2025 MyMiniversum · Minden jog fenntartva
barion-card-payment comodo-ssl-trust

 

Loading Comments...
 

    A weboldalon sütiket (cookie-kat) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak.ElfogadomElutasítomAdatvédelem