Mi a teendőm ha a termék sérülten érkezik?
A csomagot ellenőrizd kívülről és tartalmilag is különös tekintettel, ha külsérelmi nyomot vélsz felfedezni rajta. Ha sérült a termék, a futárnak jegyzőkönyvet kell felvennie és sérült csomagként visszaszállítania a terméket. Ezután mi intézkedünk a csere termék kiküldéséről. Kérjük, hogy a félreértések elkerülése érdekében Te is 24 órán belül jelezd felénk, hogy sérülten kaptad a rendelt terméket.
Ha a csomag azonnali kibontására nincsen lehetőséged, kérjük tedd ezt meg 24 órán belül és ha sérülést észlelsz, azonnal jelezd felénk e-mailben, a info@myminiversum.hu e-mail címen. Készíts fotót a csomagról, ha külsérelmi nyomokat látsz a kicsomagolás előtt, valamint ha sérült a termék annak hibájáról is és küldd el azt is részünkre.
Kérjük csomagold vissza az eredeti csomagolásba a sérült terméket, amihez a visszaszállítást mi fogjuk megrendelni. A GLS a megadott címen felveszi a csomagot és visszaszállítja a MyMiniversum-nak.
Mi a teendőm ha meggondoltam magam a vásárlás kapcsán?
Meg vagyunk győződve termékeink megfelelő minőségéről, de ha mégsem felel meg a termék az elvárásaidnak, 30 napon belül lehetőséged van elállni a vásárlástól.
Ebben az esetben kérlek mielőbb jelezd felénk döntésedet az info@myminiversum.hu címen.
Fontos tudnivalók
Szállítási költség: amennyiben elállsz a rendelésedtől, az általad fizetett kiszállítási díjat is visszatérítjük számodra.
Visszaküldés: a visszaszállításról neked kell gondoskodnod saját költségen.
Egyedi igényre készített / rendelt termékek: a törvény szerint (45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdés) „az elállási jog nem gyakorolható olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak”, így a
termékek esetében sajnos nem tudod érvényesíteni elállási jogodat, hiszen ezeket mi nem tartjuk készleten, kifejezetten a te kérésedre rendeltük meg / gyártattuk le.